Kotimainen varasto ja asiakaspalvelu
4,7/5 (600+)
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin →
14 päivän ilmainen palautusoikeus →

5 kW Polttoainekäyttöinen nestelämmitin – GSM-ohjaus

4.7
26 arvostelua

449.90 Alkaen 399.90

4.7
26 arvostelua
Valitse vaihtoehto nähdäksesi saatavuuden

Erinomaisilla komponenteilla varustettu lämmitin. Lämmittimessä mm. Kyocera hehkutulppa ja mukana tulee puhaltimen relesarja (Ei sis. IPCU relettä).

Toimintoja:

– Ajastus käynnistykselle ja sammutukselle

– Kaksi käyttötilaa, Manuaalinen tai ajastettu. Manuaalisella käytöllä lämmitintä voidaan käyttää jatkuvalla käytöllä ja ajastetussa tilassa lämmitin käy kunnes valittu ajastusaika päättyy.

– Tavoite lämpötila ja uudelleen käynnistyslämpötila säädettävissä ja monia muita toimintoja.

– GSM-ohjaus mahdollisuus, ohjaus tekstiviestillä. (Ei sisällä SIM-korttia)

– Polttoaine: Diesel tai bensa, Käyttöjännite: 12 V tai 24 V

– Lämmitysteho: 5000 W

– Polttoaineen kulutus: 0.1-0,37 l/h

– Toimintalämpötila: -40C~+80C

– Lämmittimen paino: 2,3 kg

– Paino tarvikkeineen: 6,4 kg

– Mitat: 21,5 x 17,5 x 9 ( L x K x S)

 

Mukana kauko-ohjain lämmittimelle (Säätimen toimintasäde noin 50 m).

Ominaisuudet:

– Polttoaineena bensiini tai diesel.
– Lämmitintä voidaan käyttää kaikissa mahdollisissa kohteissa, joissa on mahdollista saada 12 V / 24 V  jännite lämmittimelle.
– Mukana tulevat ohjeet asennukseen liittyen.

Sisältö:

• Polttoainekäyttöinen lisälämmitin 5 kW 12 V / 24 V  ja kiinnitystarvikkeet
• Polttoainepumppu, linjasto, kiinnitystarvikkeet ja polttoainesuodatin.
• Käyttöpaneeli, johtosarja ja kauko-ohjain, sekä sisätilanpuhaltimen relekytkentäsarja.
• Kiertovesipumppu, letkut sekä letkujen kiinnitystarvikkeet/haaroitukset.
• Imu/pakoputket ja vaimentimet.
• Muut pientarvikkeet

 

Löydät myös kuvan tarvikkeista tuotekuvista.

Tämän tuotteen arvioitu toimitusaika:
🚚 Toimitus: noin 1–3 arkipäivää
📦 Perillä: perjantai 05.06.2026 – tiistai 09.06.2026

★★★★★

MITÄ ASIAKKAAMME SANOVAT?

Toimitus tosi nopea. Lämmittin toimii niin kuin pitääkin, tosi tyytyväinen ostokseen.

Jari M.
4,7
Perustuu 26 arvioon
5 tähteä
65
65%
4 tähteä
35
35%
3 tähteä
0%
2 tähteä
0%
1 tähti
0%
1-5 26:n arvosteluista
  1. TU

    Lämmitintä en ole vielä ehtinyt asentaa, mutta palvelu on ollut todella hyvää.

  2. JS
  3. IR

    Laite toimii hyvin,kaukkarin napit toimii väärinpäin ja kaukkarin kantama huono vain muutamia kymmeniä metrejä.Sain asennettua diesel Dusterin konehuoneeseen niin on nätissä paikassa jos tarvii jotain huoltohommia tehdä

  4. J

    nopea toimitus. pakoputki saisi olla erilaista (nyt ohutta peltiä) saisi olla samanlaista kun webasto /eber.

  5. A

    Hyvin toimii

Tutustu myös

Tilaa ilmoitus sähköpostiisi Ilmoitamme sinulle, kun tuotetta saapuu varastoon. Jätä alle sähköpostiosoitteesi.